pondělí 8. července 2013

Čeština pro The Walking Dead: 400 dní

400 dní, pět krátkých příběhů, jedna epizoda. A samozřejmě jeden kompletní překlad, ale na to jste si už ostatně asi zvykli. Přesně tak, čeština pro tohle krátké, leč neméně kvalitní déelcéčko je (v rekordním čase) venku a spolu s ní i trailer. Nechť se líbí. Odkazy najdete jako vždy v horní záložce s překlady.


11 komentářů:

Oldřich řekl(a)...

Po nainstalování této češtiny na steam verzi hry. Se mi hra nenačte. Vidím jen připojuji a dál to nejde. Nevím proč. Předtím jsem měl vaší kompletní češtinu na sezonu 1 a na tu jsem nainstaloval tuhle a už to nejde. Kde je chyba?

Datastor řekl(a)...

TWD teď občas nefunguje globálně, nejde o chybu v češtině. I bez ní se nám hra kolikrát nespustila a pořád se načítala.

Unknown řekl(a)...

Velice moc děkuji za vaši skvělou a rychlou práci :-)

SPOILER! ,,, Dá se zachránit ten co se jde kouknout na tu mrtvolu nebo ho tam prostě musím nechat ? (hral sem to třikrát a ani jednou se mi to nepovedlo změnit ) ... děkuju za odpověď KONEC SPOILERU!

Datastor řekl(a)...

Rádo se stalo :).

[SPOILER]
Pokud myslíš Lelanda v Bonniině scénáři, tak s ní uniknout může.
[/SPOILER]

Unknown řekl(a)...

SPOILER ,,,myslel jsem toho feťáka v příběhu Wayeta (z toho příběhu ve kterém je honí to auto ...jen tak mimochodem pochopil jsem správně že je to to samé auto jako to do kterého nasedne Russel (viz. to roztřelený světlo))...KONEC SPOILERU PS:omlouvám se, nenapadlo mě napsat v jakém příběhu až potom mi došlo že je tam více možností jak to pochopit.

Datastor řekl(a)...

[SPOILER]
Aha, ty jsi myslel Eddieho. Ne, jeho osud přímo ovlivnit nemůžeš. Ale přiznám se, že detailů na autě jsem si nevšiml, takže na to ti momentálně odpověď dát nemůžu.
[/SPOILER]

Unknown řekl(a)...

SPOILER!!!!!
Tak jsem se nato podíval blíže a vše nasvědčuje tomu že chlápek co sveze Russela (toho černocha) .. je ten samej co honí Wayetta a Edieho ..
1. vypadají totožně..
2.auto co sveze Russela má prostřelený světlo na stejný straně jako ho prostřelil Wayett(když jeli v autě a Wayett po něm střílel.. po prostřelení světla to auto zahlo)
3. Ten chlápek má stejnou kšiltovku
4.To auto je stejný typ vozu...
(kdyby vás to některý zajímalo)
KONEC SPOILERU ...

PS:Lidi taky vám tahle parta sedla víc než ta z první série ? Nejvíc se mi líbí Bonnie a Shel ... A myslíte že v následující sérii budeme hrát zase za tyhle nebo budeme hrát za jednu hlavní postavu, kterou nám ještě nepředstavily ? (já jsem pro druhou možnost)

Datastor řekl(a)...

Díval jsem se na to a máš pravdu. Hra na to dokonce sama částečně upozorní v animaci.

Druhá řada by měla navazovat na první, takže pochybuju, že postavy z DLC někde uvidíme. Možná se někde jenom nějaká z nich mihne.

Unknown řekl(a)...

Vážně ? já jsem myslel že tohle dlc je překlenovací .. tzv.. že tohle je to dlc co uzavře linie z první série (Vernon a spol..) a dá úvod linii druhé série .. takže by se měl save brát z tohoto dlc. Takže jsem předpokládal že tyto postavy budou v další sérii hrát hlavní roli. Jinak by to dlc bylo naprosto zbytečný..
SPOILER z První série ...A pokud chtějí pokračovat v první sérii tak nevím za koho budeme hrát .. vždyť nakonci na živu zůstal jen ten manželský pár a Klementýnka ... a hrát za klementýnku by byla pitomost .. a za někoho z těch dvou no .. Mě celkově pokračovat v příbehu první série přijde jako hloupost .. Vždyť tam už není co vyprávět když všechny linie se celkem uzavřeli Klementýnka si nějak bude počínat podle toho co jí Lee na konci řekl (Buď bud lidem věřit .. nebo nebude .. Půjde za těma dvěma nebo nepůjde) nevím spíš bych byl radši kdyby tahle série byla úplně novej příběh nekoho jinýho (koho teprve poznáme) a potkal by tuhle Skupinu a s nima potom byl ...což by vysvětlovalo proč vydali tohle dlc - aby nám představily postavy z další série. Co myslíš?

Datastor řekl(a)...

Nemusí - Telltale vždycky příběh prolínalo, tudíž se klidně může stát přesně to, co jsem psal: postavy z DLC se v další řadě možná jenom mihnou, případně může mít větší roli třeba jenom jedna z nich. To jsou ale pořád jenom spekulace, protože oficiálních informací ještě moc neprosáklo. Ví se jenom to, že savy z první řady by si hráči měli nechat, takže návaznost rozhodně bude.

Oldřich řekl(a)...

Na mém kanále najdete sestříhané filmy z této úžasné hry: https://www.youtube.com/watch?v=Sv-70bNcXUM. Mrkněte