úterý 26. srpna 2008

Pisálkova výbava

O obří tužce, kterou jsem včera se Shiftym vyfasoval od Thalese jsem se už zmínil, slíbil jsem i fotku. Nebude sice nikterak kvalitní, ale pro tyto účely bohatě stačí (nad tužkou je pro srovnání Kalašnikov AK-74S v měřítku 1:1, tužka měří rovných 121 centimetrů).



Krom toho mi Killergem byl doporučem AIMP - nejedná se o žádnou novou pohlavní chorobu a ani o medikament, ale o překvapivě jednoduchý, na paměť nenáročný a hlavně konkurenceschopný hudební přehrávač ne nepodobný WinAmpu. Umožňuje podobně jako JetAudio nahrávat zvuk, poradí si s množstvím souborů, stejně jako WinAmp i AIMP umí vytvářet a upravovat playlisty a ještě spoustu dalších věcí, včetně ekvalizéru. V případě zájmu stačí zagooglit.

12 komentářů:

SKACE řekl(a)...

To už se nevyplatí ořezávat ani nožem... pořiď si mačetu :)

Datastor řekl(a)...

Kdyby tam vážně byla skutečná tuha, tak bych si tu mačetu vážně sehnal :-)

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem v ňů Jorku, takže se za paár hodin dočkáte reportáže i ode mě.

MickeyMutant řekl(a)...

S takhle prťavým kalašnikovem toho v Zóně moc nenaděláš.

Anonymní řekl(a)...

Hezky Mickey XD

Anonymní řekl(a)...

Podobně jako QIP je AIMP taky od ruských programátorů viz www.aimp.ru

Anonymní řekl(a)...

hehe přesně takovýho mikrokaláška mám taky, jen se sklopenou pažbou :-)

Datastor řekl(a)...

Já vám dám, mikrokalacha... :-)Měl jsem očividně tu tužku opřít o něco většího :-D

Anonymní řekl(a)...

no tak nemusí to být microkalach treba je to jenom minikalach :D:D:D:D a kdybys tu tuzku oprel o neco vetsinho tak bychom stejně řekli že je to mini micro nebo něco podobného :D

MickeyMutant řekl(a)...

Mohl jsi si jí opřít o rameno. Pak by z toho vyšla momentka maxitužky s pididatastorem.

Anonymní řekl(a)...

Náhodou se Daty pod váhou té tužky neprohýbal... moc :-D

Datastor řekl(a)...

No to ne, jenom ti lidi v tramvaji se na mě nějak divně dívali. Jako kdyby nikdy neviděli tužku :-)