čtvrtek 25. září 2008

IQ 2?

Vzpomínáte si ještě na mé články o opravách věcí? Že ne? Koukejte se podívat do archivu, sklerotici - ti, kteří si mé výměšky z labilní mysli ještě pamatují, mi nyní budou muset dát za pravdu, že se se svým rádcovstvím mohu jít zahrabat :-). Přeci jen, ty tipy ode mě se alespoň částečně daly využít, ale nyní mi vykvetla velice silná konkurence na nejmenovaném humorně-nevzdělávacím webu (www.feministky.com), kde nejnovější článek pojednává o opravě žehličky. Doporučuji se podívat (ale s praktickou opravou podle tohoto návodu bych byl raději poněkud opatrnější, mohlo by se vám to vymstít). Kromě pravidelné dávky demence (a možná i těch emocí) se dozvíte leccos zajímavého - pro ukázku postačí následující věta: "Dneska si řekneme, co udělat, když žehlička přestane fungovat a nedává už žádný teplo a to ani když kroutíme čudlíkem navršku."

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Milý Datastore, já na stránky, které mě vytáčejí, rozčilují nebo mi jakkoliv nejsou po chuti, prostě a jednoduše nechodím. Nejsi ty duševní masochista? :-)

Anonymní řekl(a)...

Daty, Daty, Daty... ženy jsou vskutku kompikované, ale pokud chceš do jejich mysli skutečně proniknout (nebo alespoň do mysli těch, které nejsou naprosto pitomé), tuhle stránku vynech, smaž, ignoruj a dej se radši na víru :-D

Anonymní řekl(a)...

Ale to bysme s Datym přišli o kupu zábavy :-D

Datastor řekl(a)...

Amice: Tohle je k pobavení - někdo chodí na lamera, nekdo na feministky :-). Pobavit se na nich dá dobře.

Thales: Jistě, ženská duše je komplikovanější než bludiště bez východu, ale tohle nejsou ženy - to je něco naprosto nepopsatelného :-D

Anonymní řekl(a)...

4 Datastor:
Nepřijdeš mi moc jako typ, co by se vyžíval v šikaně.

Datastor řekl(a)...

Můžu se zeptat na pointu?

Anonymní řekl(a)...

Ty drátky spojujeme zásadně s žehličkou zapojenou do zásuvky.