sobota 18. července 2009

Vlastně je všechno v pořádku

Mezi největší hrozby světa nepatří povodně nebo požáry, ale lidská blbost. Ta má ostatně na svědomí mnohem víc neštěstí, než všechny přírodní katastrofy dohromady - a nebyl by to pro mě další svátek, kdyby se mi do ruky zase nedostalo parádní a velice podnětné čtivo z mého nejsupermilovanějšího hyperbordelmarketu Albert. Tentokrát však redakce přitvrdila a do boje vyrukovala s posílenou vlezdoprdelností na desáté úrovni. A pak že si ty dopisy nikdo nemůže psát sám (a ještě k tomu blbě :-) ).

Photobucket

Na závěr, jak už to bývá zvykem, tu pro Vás mám krásné příklady, co mluví za všechno (to kdyby pak zase někdo měl nutkání napsat mi, jak jsem neobjektivní, ničemu nerozumím a na všechno hážu jenom špínu). Na prvním obrázku si můžeme povšimnouti plného koše krásných, křupavých a esteticky lákavých rohlíčků, dozajista stejných jako pečou v Albertu na Barrandově.

Photobucket Photobucket

Druhý obrázek nám pak jasně demonstruje, jak dobře personál rozumí tomu, co dělá. Inu, každá návštěva Alberta je doslova naditá inspirací a zábavou...

Photobucket

18 komentářů:

Muž moudrý řekl(a)...

Poslehcni moudrého muže, a sežen si ženskou, pak tě nějaký Albert přestane trápit.

SKACE řekl(a)...

Neváhal bych a nalepil tyhle zvětšené fotky na transparenty a za dvacku nechal homelesáky (seženeš před Albertem) chodit před vchodem :)

MinnieTutman řekl(a)...

To, že dávají do svého časopisu jen pozitivní dopisy a nechlubí se těmi kritickými, pokud jim nějaké chodí, je úplně normální. Plněnou papriku z jejich receptu jsem například zrovna vyzkoušela a byla moc dobrá. Drolící se rohlíky taky nejsou na závadu – jak je vozí čerstvé z pekárny, tak mají ještě takovou opečenou kůrku, která se při přesypávání celkem lehce oklepe. To spíš znamená, že takový rohlík dovezli ještě horký a voňavý, přímo vytažený z pece. Na té prodejní akci sportovních pantoflí jsem úplnou náhodou zrovna byla a musím tě upozornit, že chyba nebyla na straně personálu, ale vznikla tím, že se po pantoflích jen zaprášilo a ještě nestihli sundat cedule. Lidi to brali po pěti, šesti párech, sama jsem si vzala dvoje – jedny kostkované a druhé s kašmírovým vzorem (hřejí supr). Myslím, že jsi ve své kritice trochu neobjektivní a třeba těm rohlíkům moc nerozumíš.

Datastor řekl(a)...

Nepochybně, třeba zvlášť u těch rohlíků se tohle děje, když je vysypou do koše přímo z mrazáku. Takhle rohlík z pekárny nevypadá i kdyby sám chtěl.

K ceduli - visela tam dva dny, což mi nepřijde jako nedostatečně dlouhá doba k tomu, aby mohl personál nějak zareagovat.

Když už jsme u toho nerozumění - stačilo mi, když jsem si ještě dřív koupil párek v těstě nebo co to bylo a v polovině těsto teklo. Mám si taky myslet, že to bylo ještě hned po upečení a vlastně si nemám na co stěžovat? Kdybych o tom co kritizuju moc nevěděl, tak kritiku psát nebudu.

MinnieTutman řekl(a)...

Ta cedule tam visela dva dny proto, že se lidi na ty bačkory chodili ptát ve skupinách, a tak to tam pověsili znovu, aby bylo jasné, že bačkory došly a v akci je želatina za 5.90. Ptala jsem se u pokladny na ty rohlíky a říkali, že do mrazáku je nestrkají, protože se to nesmí. Jsou na to prý přísná pravidla a hrozí velké pokuty. Ptali se mě, jak jsem na to přišla, tak jsem je odkázala na tvoje stránky, ať vidí, že si nevymýšlím. Vůbec se mi zdá, že na všechno jenom házíš špínu a ani se nezeptáš – by ti to jednoduše vysvětlili.

Myslela jsem si tedy, že se mi bude líbit aspoň tvůj článek "Myš, nejlepší přítel člověka", ale nelíbil, protože to vůbec není o myších, ale o něčem k počítači, čemu se jenom říká myš. Tak jsem ani nedočetla. Příště bys to měl jasně napsat v nadpisu, aspoň by to čtenáře ušetřilo šoku, jaký hrozí hned po úvodním odstavci, kde cynicky popisuješ smrt a pitvu myšky.

Datastor řekl(a)...

Už jsem v obraze :-). Taky jsem si toho mohl všimnout dřív...

Mickey řekl(a)...

Omlouvám se za Minnie, ona je v poslední době hrozně aktivní v internetových diskuzích a leze i na moje adresy. Ještě se musím omluvit Šiftýně.

Muž moudrý řekl(a)...

MinnieTutman: toho si nevšímej, jeden je nafoukaný a druhý duševně chorý egoista :-)

Olmolin řekl(a)...

Muži moudrý, vystup z temntoty a odhal nám svou tvář. Nebo mě snad necháš tonout v přesvědčení že si nejsi jistý svým názorem a tak se schováváš? :) Víš že svou přezdívkou se sám stavíš do role egoisty? A ano, už se taky nemůžu dočkat až si přečtu slova jako nadsázka či ironie :)

MinnieTutman řekl(a)...

Musím poděkovat tomu člověku, co se mne zastal, i když je to taky jen muž. S Mickym jsme si to vyříkali, a nakonec pochopil, že máme rovnoprávnost, a tak můžu na internedu psát, co se mi líbí. Naopak jeho hloupé omluvy jsou úplně mimo a musel slíbit, že už se do mých diskuzí míchat nebude. Omolin zase asi vůbec neví, co to je ironie. Ironie je, když se někdo někomu hloupě směje třeba kvůli šatům, a ne když někdo někoho podpoří ve správném názoru. Komprende?!

Olmolin řekl(a)...

Minnie, Minnie Minnie, víš co to znamená ironie? To znamená že si myslíš něco jiného než říkáš, dám příklad, řekneš třeba "Rohlíky z Alberta jsou výborné" a myslíš si "Rohlíky z Alberta jsou pěkný hnus". Chápeš? A vlastně, jak jsi přišla na to že tvůj názor je ten správný? To že má někdo jiný názor, to znamená že je špatný?

MinnieTutman řekl(a)...

Ne, ne. Když někdo říká něco jiného, než si myslí, tak je pokrytec, ne ironista. To že mám správný názor je jasné – podívej se na tu kupu lidí, co si u Alberta denně kupuje čerstvé rohlíky. Kdyby byly hnusné, tak by je snad nikdo nekupoval, ne? Schválně jsem dva koupila a dala sežrat Mickymu. Moc se mu nechtělo, ale nakonec je do sebe nacpal a říkal, že byly supr, ale abych to příště netahala až z Alberta, když máme pekařství za rohem. To je fakt. Vůbec si myslím, že ženy musí logicky vědět o rohlíkách víc než muži - průměrná žena totiž v životě prohlídne a ohmatá mnohem víc rohlíků, než průměrný muž. To je jednoduchá statistyka, takže nevím, co tady řešíte.

Olmolin řekl(a)...

Pokrytec je člověk co nedá najevo že si myslí něco jinýho, člověk co mluví ironicky to najevo dá, například poznamená "to byla ironie", ušklíbne se, či tak něco. To že se někomu hloupě směješ kvůli šatům, to je prostě tím že jsi hloupá, žádná ironie. To si neber jako útok, to dávám jako příklad. Lidi ty rohlíky nemusejí kupovat protože jim chutnají, ale například protože nemají čas jít do pekárny, nebo jinou prodejnu v okolí nemají, apod. V životě sem nepotkal člověka co by chodil do Alberta na rohlíky protože mu chutnají. A jen tam mezi náma, pokud do sebe Mickey rohlíky cpal, jak ty píšeš, a pak řekl že byly super, mluvil ironicky :) P.S. Statistika? Ukaž.

Muž moudrý řekl(a)...

Olmoline, vem na vědomí, že mimo prvního komentáře se za Minnie někdo vydává, a je to asi Micky. Takovej šáblej materiál s násobnýma osobnostma.

MinnieTutman řekl(a)...

Kdepak, všechno jsem psala já, Mickey má zákaz zasahovat do mých internedových diskuzí, to už jsme si vyjasnily. Olmoline, to se pleteš, člověk co nedá najevo, že si myslí něco jinýho, je politik. Hloupá rozhodně nejsem – to bych vám těžko tady mohla dokazovat, proč vůbec nemáte pravdu (a ani se nikomu nesměju kvůli šatům, to si řekneme kdyžtak potom s přítelkyněmy). Rohlíky já osobně nejím, protože držím linii (zvlášť teď v letě do plavek), ale Mickey říkal, že byly supr, a on by si vůči Mě rozhodně žádnou ironii nedovolil.

Olmolin řekl(a)...

Viděl jsem už na internetu spoustu věcí a lidí, nezdá se mi že by Minnie byla nějakým způsobem "nereálná", že by se za ní někdo vydával. Každopádně vysvětlovat pojmy jako ironie už mě nebaví, takže jdu dělat něco více zdraví prospěšného.

Anreil řekl(a)...

Pojďme na chvíli předstírat, že Minnie opravdu existuje a není to druhá(či kolikátá)osobnost Mickeyho.

Milá mutantová, myslím, že Mickey by radši řekl, že ty rohlíky jsou supr, než aby zabředl do několikahodinové hádky, kterou stejně nemůže vyhrát, neboť porazit logiku ženy je nemožné.
A lidé nakupují i hnusné rohlíky, pakliže nemají čas obíhat kdejaký obchod jen kvůli rohlíkům, či jiným plodinám. Mimochodemб několikrát jsem měl možnost konzumovat rohlíky právě vytažené z pece a je pravda, že poněkud drobí, ovšem ne způsobem jako na Datyho ilustračních obrázcích.
До свидания

Анрэил

PS: Ironista? To jako někdo kdo pije Iron?
PPS:Nejsi blond?(to jsem si nemohl odpustit)

MickeyMutant řekl(a)...

Musím vám prozradit, že Minnie je krasavice inteligentní, jen ze sebe schválně udělala krávu. Když viděla, že Daty, co pro vás dělá modpacky a píše krásné články o rohlíkách, má na blogu pod články "4 komentářů" nebo "1 komentářů", tak jí napadlo, že se to tady pokusí rozproudit. No řekněte, není "18 komentářů" lepší (a to i jazykově)?