sobota 29. listopadu 2008

Zimmer Frei

To, že jsem člověk zručný, nemůže popřít ani Chuck Norris a skutečnost, že domácí zvěř tropí s nepopsatelnou radostí jeden naschvál za druhým není rovněž třeba nijak rozebírat. Když asi před týdnem můj (již dříve) nalezený kocour Bert obdržel nový pelech, očekávalo se, že do něj vleze a třeba bude na chvíli klid. Inu marně se člověk snaží kočce udělat radost - jediné, čeho se ochotný páníček dočká, je výmluvné gesto "Strč si to třeba do ucha". Domek zůstal prázdný a chlupatý, nemotorný záškodník si dál hověl tam, kde se mu zrovna usmyslelo - na klávesnici, tiskárně, gauči, televizi, dokonce i na scanneru, který si jakožto zvíře technicky nadané dokáže i zapnout. Tady se moje výchova nezapře.

Aby toho nebylo málo, hned druhý den Bert vlezl do tašky, kterou jsem nechal ležet na zemi (stačí si představit normální černou tašku na stohy papíru, co ji člověk ráno drapne a spěchá na tramvaj). V tomto případě se však z tašky cestovní stala taška noclehová a opět jsem dostal důkaz, že kupovat pelechy pro domácího mazlíčka je nejen finančně náročné, ale i zcela zbytečné. Nyní se pomalu dostáváme k jádru věci. Včera během menší úpravy kočičího škrabadla jsem ze sklepa přitáhl starý, do role stočený menší koberec. Sotva jsem se stačil rozhodnout, jak obydlí bude vypadat, už roli okupoval onen malý bídák. Pochopitelně. Chopil se tedy Datastor jehly a pevné nitě, vyklepal chlupatou kouli pryč a začal pracovati na pelechu novém - když se mu ten koberec tak moc líbil, proč by v něm nebyl i potom...

Uběhlo pět minut a po překvapivě jasné představě, jak bude domek vypadat, jsem v polovině sešívání obou krajů koberce zlomil první jehlu. To byla situace poměrně nemilá, neb se jednalo o jehlu největší, co jsem porůznu našel v šuplících. Nastal tedy první problém - jak to teď mám sešít? Koberec je tuhý a těžko ho budu propižlávat jehlou tenkou jako vlas, se kterou je problém přišít i knoflík. Sešívačku? Hmmm... No nic, sahám po menší, avšak na pohled snad i pevnější druhé jehle. Dvě prošití a křup. To už mě pravda nasralo a při pomyšlení, že to ostatní, co mi na stole zbylo nestojí ani za zmínku, jsem se v bláhové snaze dál ponořil do prohledávání šuplíků. Vždyť tady někde byla jedna stará, velká jehla přímo na koberce. Ale kde? Upřímně je škoda, že během prohledávání za mnou nestál alespoň jeden herní level designér - tohle totiž byla nefalšovaná postapokalyptická scenérie. Kam se hrabe suť z třetího Falloutu nebo zničené tovární haly ze Stalkera s tunou harampádí uvnitř.

Po uplynutí zhruba tři čtvrtě hodiny jsem se s vítězným výrazem dočkal úspěchu - jehla nalezena, práce může pokračovat! Koberec postupně nabyl kýženého tvaru (ač pravda, jehla se trošku ohnula) a ze starého drátu jsem ještě jako takový malý bonus stvořil konstrukci. Pelech tak byl pevný a teoreticky by tak mohl něco vydržet. Už jen pár posledních dodělků, přišití drátu do vnitřní strany a šlo se s výtvorem před kočičího rebela. Dvakrát můj výtečně navržený, patentovým úřadem schválený příbytek obešel, nahlédl dovnitř a... a to bylo všechno. Od té doby tam nestrčil ani hlavu.

27 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jo, tak tohle musí naštvat...kup Bertovi další scanner :-D

Anonymní řekl(a)...

Ta kočka není jen technicky zručná, ta spadá pod Olega, měsíce výcviku z ní udělali tvora schopného nasrat i Datastora :D

Hurura řekl(a)...

No... tak po tomhle článku už je asi všem jasné, proč někteří lidé (včetně mě) doma žádného kočičího mazlíčka nemají :-p

Anonymní řekl(a)...

Tak taký krásny datastorovitý článoček som už dávno nečítal! To sa človek musí potichu škodoradostne chechtať nad toľkou iróniou. Tiež nevlastním žiadneho domáceho mazlíčka s výnimkou priateľky, ale toto ma naozaj dostalo! Masaker. Ešte je tu jedna možnosť - skús spať na koberčeku, či sa Bert neusalaší v tvojej posteli:-D

Datastor řekl(a)...

No tam zařezává právě teď, kůže líná. Já mu to ve vhodnou chvíli vrátím i s úrokem :-) Toho bohdá nebude...

Anonymní řekl(a)...

Tak tohle stalo za to. Pokud bys chtel, nechal bych si od tebe postavit barak, kdyz uz jsi v tom architektovani. Jinak, proc sem alespon nehodis fotku? Nemyslis, ze by to stalo za tu namahu :-D?

Anonymní řekl(a)...

Hmmm, příbytky pro zvářátka jsou uzavřené? Netrpí třeba kocour klaustrofobiíí?

Datastor řekl(a)...

Shifty: Fotku dodám, když po ní tak toužíš. Ale stavět dům ti teda nebudu ;-)

Anreil: Netrpí, spíš naopak. Kdyby mohl, tak se nasouká i do krabičky od čaje.

Anonymní řekl(a)...

hmmm hned sem dostal chut na caj :D

Anonymní řekl(a)...

Moc ho neser at te pak pousti k PC xD

Hurura řekl(a)...

Ale takovejhle Datastorovskej článek už byl potřeba :-) Správně jsi udělal Daty :-)

Anonymní řekl(a)...

Tak to udelej obracene. Pokud si kocour leze tam kam nema, dej ho tam, kam by jit mel, ne? Proste ho zastrel, vycpi si ho a poloz ho do toho domecku, co jsi pro nej postavil. Ja si myslim, ze to problem vyresi. Bude tam pecenej varenej a ani nebude vylejzat, shazovat na sebe police, monitory s hlavne, nebude te srat s tim, ze ti lezi na posteli. Navic, bude to ten nejhodnejsi kocour, jakyho si kdy videl a uvidis. A jako bonus k tomu: Muzes ho polozit kam se ti zachce a on tam zustane, takze ti odpadne problem s neposlusnosti.

Anonymní řekl(a)...

Tak to už je trochu extrém, nemyslíš? Chtít zabít malé nevinné zvířátko? Styď se!
Kubišovou na tebe.

Anonymní řekl(a)...

jako polozit ke krbu na tlesknuti a pak jen tlesknout xD

Datastor řekl(a)...

Kubišová pak vycpe Shifťáka.

On jinak ani nezlobí, jenom si semo tamo jeden dva naschvály holt musí udělat, jinak by to sám se sebou nevydržel :-D.

Anonymní řekl(a)...

To chápu. Jaký pán, takový domácí mazlíček. Problém je ovšem v tom, že domácí mazlíček se ještě jakž takž drží v normě, co:-D?

Anonymní řekl(a)...

to by mně zajimalo koho potom sere daty :D:D:D:D:D beztak to je tak ze kocour sedi u pc a daty v jeho pelechu :D

Anonymní řekl(a)...

Daty sere půlku lifí na fóru, to za prvé a za druhé všechny ty, kteří nevědí s k ým mají tu čest. Jsem nejspíše jeden z mála, kteří ho viděli jakožto fungující celek. Datastor chodí, pije, snad i jí (nemohu potvrdit)a mluví lidksou řečí, ne jen ve jednotkách a nulách.

Datastor řekl(a)...

Co to jsou ti lifi? ;-)

Mimochodem já nasírám jenom ty, co jsem vlastnoručně zabanoval (plus mínus dva tři lidi :-) ).

Anonymní řekl(a)...

Dva, tri? To jako tisice:-D? Jinak lifi, jsou odruda lidi, ktera se zabyva tematem filozofie.

Anonymní řekl(a)...

Myslíš asi philosoffie. Tak pozor, aby se na tebe nepřevrhl záchod (značka "00").

Jinak co myslíte, že vzniká v těch okamžicích, kdy Bertík sedí u PC a Daty v pelechu? Modifikace ke Stalkerovi nebo články na blog?

Anonymní řekl(a)...

Když Daty leží v pelechu, tak Bertík opravuje chyby, co Daty nasekal do modifikací a článků na blog.

Anonymní řekl(a)...

Pop ravdě, ani bych se tomu nedivil. Je až s podivem ,c ovšechno dneska dokážou zvířata udělat. Takže, DataBerte, jsem zvědav, kdy nám sem dáš další článek.

Datastor řekl(a)...

Mistři konspirací :-). Kdyby za mě bert ty chyby v modpacku a i jinde opravoval, tak by mi to vůbec nevadilo, jenže takovou pohodu asi mít nebudu.

A pro Šiftyho - jeden článek bude už brzo :-).

Anonymní řekl(a)...

Zalejzání těch chlupatejch potvor do různých domečků a otvorů můžu potvrdit. Už dva měsíce mám doma ke starýmu kocourovi ještě dvě koťata. Kam ty mrchy všude dokážou zalézt, to by jeden nevěřil. Teď zrovna mají nejoblíbenější skrýš v rozkládacím gauči mezi matracema. Vrcholem ovšem je, když můj synátor odchází na trénink a na chodbě se objeví jeho taška s věcma (klasická velká, cestovní). Už se dvakrát vracel a vyhazoval z ní Juniora, kterej se mu tam v nestřežený chvíli zabydlel. A největší sranda byla ve chvíli, kdy objevili (všichni tři, ani ten starej kocour neodolal) krabici od multifunkční tiskárny. Kocour jí zabydlel jako první a koťata absolutně neměli šanci. Dokonce i pár výchovnejch od něj dostali, prostě krabice byla jeho. Na druhou stranu, kočka je tvor velice vybíravý a nevydrželo jim to nikdy dlouho, tak den, dva. Junior teď s oblibou bivakuje v koupelně v umyvadle a vrcholem blaha pro něj je, pokud mu k tomu ještě teče čůrek vody z kohoutku. Zřejmě byl v minulým životě kachnou.

Datastor řekl(a)...

Můžu potvrdit, že bednu si kočka zvolí vždycky. Ať už je to krabice od monitoru, od bot a nebo třeba od toho čaje - kočka se vejde všude. Možná, že by se vešla i do krabičky od lentilek. A když už jsi nakousl i to umyvadlo - stačí Berta sledovat ve chvíli, kdy se vypouští pračka. To je pak od něj po celou dobu klid. I voda se přece musí "hlídat".

Anonymní řekl(a)...

Nejen ačky mají rády bedny. Mám psa, který pokud přinesu jakoukoliv krabici, tak si do ní vleze a když na to nikdo nereaguje, vyleze a začne jí tahat po bytě. Jednou, když v ní seděl, tak jsem ho začal tahat já a podle mě, se od té doby rád vozí v krabicích a kufrech na kolečkách. Řeknu vám, je fakt sranda vidět, jak se osmi kilový pes snaží dostat do krabičky od deseti plechovek pepsikoly.