středa 23. září 2009

I hra má duši. A pěkně prohnilou.

Jmenuju se Speed. Need for Speed. Dokonce Need for Speed: Shift - a rád bych Vám vyprávěl příběh, který se skutečně stal. Tak se usaďte, vemte si do ruky balík popcornu a čtěte...

Když poklikal na tu ikonu, ani nevěděl do čeho jde. Nejdřív jsem mu dal falešnou iluzi a instalátor se zapnul - sice s průtahem, ale přece. Oukej, pruh pomalu běží, když tu najednou... jasně, vyplivl jsem mu na monitor krásnou chybu. Nebudu se instalovat na D. Prostě nebudu, protože se mi písmeno D jednoduše nelíbí. Kdybyste viděli ten ksicht... ale nevzdal se, parchant. Smazal něco z disku, kde má Visty a zkusil mě nainstalovat tam. Jo, Visty jsou fajn. Je to systém co vypadá jak omalovánky, rychlostí se vyrovná dvěma šnekům na pijáku a dlouho nabíhá. K němu se nainstaluju bez řečí, ať má ten blázen u klávesnice taky trochu radost. Během instalace si ještě někam odběhl... asi do kuchyně, protože když se vracel, nesl si hrnek s čajem. A já byl teprvá v polovině. Holt když mě chce zkusit, ať si počká. Když už tu černou břečku v hrnku skoro dopil, instalace se dokončila. Tak fajn - položil hrnek a bláhově klikl na spouštěcí ikonu. Peklo může začít!

Akt první
Nějak divně pyskoval na úvodní intro. Nechápu, co proti němu má - ten komentátor tam mluvil jenom pravdu a do šampionátu NFS se fakt dostanou jenom ti nejlepší z nejlepších. A i z nich to zvládne jenom hrstka. Naštval mě ale, když se začal šklebit nad vzhledem hlavní nabídky. Vždyť je tak cool! Ne ne, chlapče, smát se nebudeš. Rach, a už čumíš na plochu. Tak, a máš to. Vedu jedna nula.



Akt druhý
To je fakt nezmar, tohleto. Spadnu mu během loadingu pětkrát a on si mě dovolí zapnout pošestý. No tak fajn, nespadnu. A zas mi hrabe do nastavení. Co si to o sobě myslí? Pche... to ti ještě spočítám. No vida, závodit by se mu chtělo - už si vybírá svoje první auto, ale i když rozehřívací kolo dojel na prvním místě, nemá dost na to, koupit si něco lepšího. No jo, život nejni peříčko. Něco si už vybral a chce si odjet první ostrej závod. To tak... vidíš ty rady při načítání? Tak teď už je nevidíš, muhahaha! Jo, a ještě něco - máš bordel na ploše, ukliď si tam.

Akt třetí
Asi jsem mu to závodění znechutil! Bezva, dva nula pro mě. Ale ani tak se nechce vzdát... no je normální? Určitě nebude! Zapíná Firefox a do Googlu datluje nějakou nesmyslnou blbinu. Během chvíle někde zjišťuje, že by mělo pomoct zapnout kompatibilitu se staršíma Windowsama. Sakra! Zdá se, že na to kápnul, protože odjel asi šest závodů a já nespadl. Do háje, tak snadno se přece nemůžu vzdát! Naštěstí je už večer a vypíná mě. Co já bych na něj na ten další den přichystal? No nic, třeba mě přes noc něco napadne.



Akt čtvrtý
Mám to! No jenom si mě zapni, dělej... ták, správně! Hodnej. Vidíš ty nově přístupný závody? Neboj se a klikni na ten, kde se jede s BMWčkem. Tak... haha, a máš to. Sekl jsem se. Máš radost, že jo? Počkej, co to děláš? Jakej reset? Tos to teda pošéfoval! Každopádně tak jako tak vedu tři jedna.

Akt pátý
Asi by bylo naivní myslet si, že bys znovu klepl na ten závod s bavorákem... no jo, už kliká na další. Ale nějak mu to nejde, s Mazdou líže mantinely stejně, jak psi vlastní kulky. Už jde do menu a za peníze z dřívějších závodů si chce pořídit nějakou novou čtyřkolovou herku. Stejně ti to k ničemu nebude, věř mi.

Akt šestý
Subaru Impreza? Pche... to dřívější Infiniti se mi líbilo teda víc. No co už s tebou. Mohl bych ti zas během závodu natropit nějakou tu paseku, nemyslíš? Určitě ti to chybí, vždyť jsi odjel už dva závody bez problému. A to se musí napravit! Tak hele - pozorně sleduj. Vjeď na tu šotolinu, no tak... hodnej! A teď se dívej - vidíš tu černou obrazovku? To je taky moje práce. Vždycky když vyjedeš z trati, mrsknu ti před ksicht buďto černou a nebo fialovou texturu. To abys neřekl, že víc barviček nedovedu. Čtyři jedna pro mě.

Akt sedmý
Dneska mu to celkem šlo, vydělal si dost peněz na tři další auta a nějakou tu úpravu navrch. Někde na webu ještě zjistil, že proti pádům pomůže smazat nastavení grafiky a nechat to výchozí. No ve změnu doufat můžeš, ale tak snadný to mít teda nebudeš, to bych se na to podíval. Tak jo, odjel další závod. Asi se mu nějak omrzel pohled na černou Imprezu - jde do garáže a kliká na změnu potisku. To je moje chvíle! Klikni na vlastní potisk... No, ještě o jedno políčko nahoru... jo! A za odměnu tady máš další sekanec. Já věděl, že mě budeš mít rád. Klucí z EA mě holt skvěle uďáli, to se musí nechat. Tak zas někdy... a abych nezapomněl - už vedu pět jedna.

8 komentářů:

Datastorův obdivovatel řekl(a)...

Že to ten Datastor vydržel...

Anreil řekl(a)...

Datastor je zjevně nejtrpělivější osoba téhle roviny existence. A nebo mu za to někdo platil.

Datastor řekl(a)...

Kéž by, Anreile... kéž by.

Anreil řekl(a)...

Co není může být:)

Anonymní řekl(a)...

To mas neco s pc, ja mam warezacke shiftko s patchom 1.1 a na ziadny problem som nenarazil (neskusal som to instalovat na D, boh vie preco lebo secky hry u mna idu na D)
Nacitavanie zavodu zevraj ten patch 1.1 zrychli(no podla mna to az tak rychlo aj tak nejde)

Anonymní řekl(a)...

Ja teda nemám žiaden probléM.

Ani raz mi nespadlo, nazaseklo sa alebo niečo podobné.
Vlastné potisky idú v pohode,loading v pohode, nastavenia grafiky v pohode.

Používam ale staré osvedčené XP SP3 a nie debilnú Vistu.
A hru mám nainštalovanú na D:\

Asi máš doj...ný systém skús reinstal.

Datastor řekl(a)...

Tak ještě jinak, instalace proběhla jak na XP, tak na Vistách. Pády všude. Takže v tomhle asi OS nebude hrát roli - i když to je už stejně jedno, protože Shift je dávno z disku.

Anonymní řekl(a)...

tjn